Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hiçbir Müzik Aleti Kullanmadan Müzik Yapilir mi?

  • pesimist • 16 Temmuz 2005 00:22 • #478350
    [21 kez okundu]Serpent_King
    12 Temmuz 2005 Salı / 22:18
    müzik duygu ve düşünceleri müzik aleti(insan dışındaki) ile ifade etmek demek diğil.Elbette müzik müzik aleti olmadan yapılabilir.

    Ama sen tabi başka bi güzel konuya değinmişsin..İki tane sounfont ekleyip 5 dakkada bilgisayardan cubase le şarkı yapan adamlara da diyeceğim şu : müzik aleti olmadan müzik yapılır işte sizin gibi tuvalet olmadan çişinizi yaptığınız gibi


    lan süha süper bir cevap lan...
    ulan bende müzik yaılabileceğini düşünürdüm ama bu sözün bütün düşüncelerimi değiştirdi lan :)
    yapılmaz ulen aletsiz müzik filan...
    daalın hadi...


    saygılarımla
    pesimist
Bu konunun tüm mesajları