sizce geçmişteki kadar iyi anadolurock ve protest rock yapan grup ve sanatçılar var mı? moğollar yonetime ne kadar muhalefet? rashit i hatırlıyor musunuz, şimdi nerdeler, niye eski grup yok ortada? yaşar kurt niye pasif kalıyor? nejat yavaşoğulları tek başına ne kadar daha muhalif kalır? alternatif rock niye ön planda? mor ve ötesi ile ilgili spekulasyonlar dogru mu?
bu sorulara cevap verirseniz sevinirim cunku ancak bu soruları cevaplıyarak anadolurock ı tekrar popun önüne geçirebilir ve kendi benliğimiz dönebiliriz.. herkese saygılarımla..