[::K.İ.L.İ.T::]Arkadaşlar tamam Kurban muhteşem bir gruptu. şarkıları da süperdi. Kayıtları da mükemmeldi. Ama o kadar çok Kurban başlığı varki artık yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr diye bağırmak geliyor insanın içinden. Bu adamlar zaten çok yetenekli adamlar. Yeni projeleriyle takip edebiliriz. Artık Kurban la ilgili bir başlık açmayalım. Gerçi ben de yine kurbanla ilgili başlık açmış olacam ama olsun.