Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şarkımız..yorumlarınız önemli..dinlermisiniz?

  • ibanetze • 17 Ağustos 2005 14:50 • #481725
    bizim la bu şarkı,hırsızlar :))

    şarkınız güzel olmuş

    klasik gitar soloları baha'nınkine benzemiş biraz bence,solo üzerine biraz uğraşsanız daha güzel şeyler çıkabilir..

    vokal gerçekten iyi,gitar kaydı da temiz (en azından bizimkinden temiz :))

    yolunuz açık olsun..
Bu konunun tüm mesajları