Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şarkımız..yorumlarınız önemli..dinlermisiniz?

  • UglyKidJoe • 17 Ağustos 2005 23:51 • #481772
    emin diilim ama klavye daha sonra mı eklendi? efectler güzel olmuş, biraz daha öne alsanız efectleri, ziller , biraz da vurmalıya ihtiyaç var , ama tek bişi dicem bunlar olsa sadece daha güzel olur. birde öyle olursa tadından yenmez.
Bu konunun tüm mesajları