bencede çokgüzel olmuş..valla ünlü oldunuz ..bitek burda dinlemedim ben bu şarkıyı..bikaç yerde dinledim çok beğendim oralara da yazdım zaten çokgüzel diye..ayrıca telefona çekip okuldaki bazı arkadaşlarıma dinlettim onlarda çok beğendiler ..sorun olmaz inşallah..