kim kasmış ki kendini bu kadar yazmak için,herkes kendi işine baksın artık ya,yeniümitten bahsediyorum:)mükemmeli mi oynuyo acaba bu şekilde düşünen insanlar..kesinlikle saçmalamışlar..küçülmüşler..şekilcilikle ve herşeye bir kalıp uydurmakla nereye varılır anlamıyorum..
gir bakayım yavrum şu kalıbın içine,bak tam sana göre..işte beyinlere kazınmaya çalışılan düşünce bu..ama ruh kalıba sokulamaz işte bunu atlıyorlar..özellikle sert müziğe laf atmaları bence daha fazla kitleye sesini duyurmaktan ve kitleyi geliştirip milleti birbirine düşürmekten başka bir şey değil..