ya geçenlerde ben de stv'de led zeppelin'in stairway to heaven şarkısı için aynısını izledim. ya adamlar niye tersten dinliyo bu şarkıları, herkes gibi düz dinleseler ne kadar güzel bi parça olduğunu anlayacaklar. yok bilmem kaç sene önce yapılan bi araştırmaya göre metal müzik dinletilen çiçekler soluyomuş da klasik müzik dinletilenler açıyomuş. ya kardeşim çiçekler müzikten anlamıyo demekki. bıraksınlar artık her şeyi tersten anlamayı...