fitatram kardeş kasma kendini. insanlar böyle işte. sen doğru düşünüyosun ya yeter. müslüm gürses teomanın parçalarını teomandan daha iyi söylüyor. yorumu daha iyi, söyleyince adama öcü gibi bakıyorlar. boşver yaa. ben müzik bilgime , müzikolojime güvenirim kendimi geliştirmeye devam ederim hala.
sende sallama milleti , böyle işte adalet ne yapacaksın ???
saygılar
koray