Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muzik cahilleri sizi -''-muslum babadan ne olurmus'' ayrım yapın siz!!!!!!!

  • Paşam • 18 Ağustos 2005 16:50 • #481850
    orhan gencebay ya da müslümü tartışmayacağım sizinle ama arabeskin ne kadar türk kültürü olduğu tartışılır kanımca. ortalığı kasıp kavuran sanatçılar dediğiniz bazı arabeskçiler arap radyolarından çaldıkları melodilere türkçe sözler yazıpda piyasaya beyaz gömlek beyaz papyonlarla çıkıp ahu tuğba banu alkanlarla abidik filimlerde en az 500 kere sevişip 1500 kere boynuzlanıp binlerce defa salak ağlak sahnelerle annelerinin aslında temizlikçi değilde genelevde çalışan kıdemli eleman olduklarını izledikden sonra kimse bunun çekilebilir eziyet olduğunu söylemesin.
    beğenmeyen dinlemez diye bir şey elbette var ama beğenmeyen duymaz diye bir şey yok. minibüste takside çalıştığınız yerlerde ne tarafa giderseniz gidin hesapta ezilmişlerin müziği olan arabeske maruz kalıyoruz.
    kısa yol yaparsak benim vardığım sonuç şudur ; arabesk : gırtlağa zahmet kulağa eziyet
Bu konunun tüm mesajları