hocam sonun akadar sana katılıyorum!geleneksel turk müzügi heee!gecin ya!geleneksel oldugu dogrudur ama turk müziğimi orası mechul!arap ezgisi artı acılı turkce sozler.. fakat calinması yani alt yapısı cok zor olan bir türdür.karaoke yapın dinliyim.yapanı takdir ederim.ornegin senfon'ibo' muhabbeti(harbiyedeki)harikaydı....
sarklıların konusu hep aynı,tamam yarası olan dinler ama ben sevmiyorum.ama cahillik mi orası ayrı bi konu....