ya ben bu almorayı dün dinledim gayet güzeller tarz olarak avrupai kültüre yatkınlar açılabilirler benim görüşümce..ya aslında daha önce bu konuyu bende açtım ...ama çözüm birliği üretemedik...ya dostum bence fark yok ..o kadar..bizimkiler korkuyo bence..