yok arkadş benim kimseden korkum yok :) gelsinler lem beşer beşer ehehe şaka bi yana gerçekten o kadar kolay değil,abi bi kere sizin bilmediğiniz bi dünya var..parasızlık almış başını gidiyo,öncelikli hedef yaşamı idame ettirmek
misal ben :)) 300 küsür milyon kredi kartı borcuyla,feleğim şaştı..geceleri rüyama giriyo haciz belgeleri,bunca derdin içinde bi de gitarla mı uğraşayım.kaldı ki benim gitar da insanı heveslendirmiyo.en dandik gitar,tahrik etmiyo beni..anlatabiliyorum di mi..yani demem o ki,bu iş yaş..oturalım oturduğumuz yerde :)