insan değişse de temelde bazı özellikleri duyguları düşünceleri vardır hiç değişmeyen...değişenler de zaten değişmeyen gerçekler üzerine kurulmaz mı???eminim hepiniz için anlamı değişmeyecek,daha da güçlenecek şarkılar vardır ya da olacaktır..çünkü duygularınız var,btip tekrar başlayabilecek olanlarınız..ya da bitse bile unutmadıklarınız:))