Evet İbo fikrine ben de katılıyorum, özellikle eski şarkılarıyla. Ayrıca tam anlamıyla arabesk olarak görmesem de (başlığın esnek olduğunu düşünerek)ve de adı geçtiği için Orhan Gencebay Türk müziğinin vazgeçilmezlezlerinden biridir her zaman, diyor ve yukarıdaki fikirlere katılıyorum.