Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

BURDA YENİYİM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • jamais_vu • 2 Eylül 2005 21:37 • #483921
    linkin park biraz reklam ürünü kendi alanında 1 numara değil vve dünyada da 1 numara değil her çocuk gibi ben de "küçükken" luna parka gittiğimde bu grubu dinliyordum... artık sevmiyorum ve o günlerime gülerek bakıyorum! popülaritenin izinden gidelim derken kaliteden ve özgünlükten kopuyoruz... ama bir şekilde seçici olmayı öğrenmek için kötü olanları da dinlememiz lazım çünkü o yaşlarda bunu dinle diye öğretenimiz yok ve olsa da kafa tutarız şu an lp fanlarının yaptığı gibi... doğru yolu bulmaları dileğiyle!!!!!!!
Bu konunun tüm mesajları