Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)

  • drug_on • 27 Ağustos 2005 23:38 • #482965
    böyle soru olur mu kardeşim ne demek şimdi bu? hee bana sorarsan ne manga ne de lp dediğin adam diğil; hadi bunu geçelim; sen mangayı seviyo musun? seviyosan, dinle sev... adamlar çalıyo, söylüyo işte ne güzel... ama bu şu şunun özentisi mi ayaklarını bırakın artık; ikisi de aynı tarz müziği icra etmeye çalışıyodur, birbirlerine benzemeleri doğaldır; hee manganın lp yi örnek almış olması da olası (panterayı örnek alıcak diğil heralde manga gibi grup)...

    ulam adam kendini boğazdan atsa yavuz çetin özentisi diyceksiniz yaa...
Bu konunun tüm mesajları