Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu konu rezillik bu ya konusunun devamı sayılabilir!!!!hatta kanıtıdır...

  • archDEluxe • 29 Ağustos 2005 12:40 • #483251
    yahu millet niye bu kadar gergin?!?!?!?! herkes birbirinin aptal bi laf etmesini beklermişçesine tetikte.. biri birine bi laf etti mi hemen atlıyolar.. kardeşlerim bu kadar sazan olmayın.. düzgünce anlatın anlamıyolarsa da bırakın gitsin.. eğer burda ters bi tepki alırsam ben de öyle yapıcam mesela.. işe yarar bi taktik.. en azından kendini germiyosun
    Konu


    ya sırf bu yüzden sadece okuyorum...olaya bi girsem çıkamaycamı biliyorum.....
Bu konunun tüm mesajları