Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yılmaz karayalım öğrenciliği yapmış arkadaşlara sorum var..

  • onurnamli • 14 Eylül 2005 21:27 • #485053
    eğer gitar dersi aldıysanız memnun kalmışmıydınz? çünkü ben 2 haftadır katılıyorum dersine ve bana biraz baştan savma gibi geldi. müzisyenliğine diyeceğim yok ama eğitim başka bişey.. yorumlarınızı bakliyorum..
Bu konunun tüm mesajları