Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bir demo yaptım dinlerseniz sevinirim.

  • bimilyon1 • 27 Eylül 2005 22:16 • #486171
    ben geçen aldım bi tane 1957 model epiphone çok güzel gitar valla enayinin biri getirdi 50$ a sattı bana jazz dan başka bişi çalınmıyo gitarda ama değer o gitara feda olsun nice 50$ lar. keh keh
Bu konunun tüm mesajları