Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bir demo yaptım dinlerseniz sevinirim.

  • kutay__ • 28 Eylül 2005 02:48 • #486186
    epiphone markası 1920lere kadar gidiyor. bimilyon1 nası basardın bilmiyorum ama 50 dolara nasıl aldın o epi yi. kısmet ayagına koşarak gelmiş resmen. :) güle güle kullan.
Bu konunun tüm mesajları