ya elbette aslında müzikleri önemli.nası müzik yaptıkları.ve güzelde yapıyolar aslında degişik tarzları var ama insana cok yapay geliyolar.
tükürdüklerini yalıyolar lafın kısası.yani ermeniler tarihlerinden bu yana kukla millet olmuslar hep ve bu durum bu grup içinde gecerli.
onlar bi yandan dünyanın sistemini müzikleriyle şikayet ediyolar diger yandanda onlara zararı degil tam tersine yararı dokunan türklere karsı oluyolar.ulan türkler bu cografyada olmasaydı bu ermeni tohumları simdi o grubu bile kuramayacaktı belki uleynn ya demi.
hep objektif davranırım ama bu durum bitek bu pislik yetmeler için hariçtir !!!