Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

system of a down, Türkiye, dinlemek, neden, falan, filan.....

  • kilisli • 20 Ekim 2005 19:33 • #487569
    Sen bir ermeni olsaydın aynısını soylermiydin?
    Pek sanmam.Olayları tek taraflı gormeyin.Kukla millet olmuslar demissin guldum baya.Sanki Turkiye su an kukla degilmis gibi.Aman neyse siyaset olmaz burda...Ben system'in buraya gelmesini beklemiyorum.Adamlar kendilerine gore haklılar.Cok istiyosanız gidin yurt dısında dinleyin.
Bu konunun tüm mesajları