Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

system of a down, Türkiye, dinlemek, neden, falan, filan.....

  • Serpent_King • 21 Ekim 2005 03:42 • #487593
    Bazı konserlerinde seyircilerin Türk bayrağı yaktığı halde hala dinleyip ne anlıyorsunuz acaba ben de bunu anlamıyorum..Sizi sevmeyen birilerini neden ballandıra ballandıra seviyosunuz onu da anlamıyorum..Yaptıkları müzikten nefret ediyorum ayrıca...
Bu konunun tüm mesajları