Bazı konserlerinde seyircilerin Türk bayrağı yaktığı halde hala dinleyip ne anlıyorsunuz acaba ben de bunu anlamıyorum..Sizi sevmeyen birilerini neden ballandıra ballandıra seviyosunuz onu da anlamıyorum..Yaptıkları müzikten nefret ediyorum ayrıca...