bence milletimiz ve ayrıca hükümette kukla degil.denge politikasını uyguluyorlar sadece :)
elbette onlarda bize karsı önyargılı,aslında bu bizi tanımamalarından kaynaklanıyor ama bu dünyada bizi cekebilen kac tane millet varki,gözleri topraklarımızda olmayan kac tane o...cocugu var.biz kukla millet olsaydık şimdiye kadar kökümüzü kazırlardı.
bak herkes ermeni soykırımını tutturmus gidiyor.ermenilerin haklı oldugundanmı,tersine ermeniler soykırım yapmıs ve sonunda ıspatlandıda rus arsivlerinden.