Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

system of a down, Türkiye, dinlemek, neden, falan, filan.....

  • narcolepticcc • 24 Kasım 2005 13:38 • #489386
    dünyanin en saçma sapan gruplarindan sadece biri.kendi kökenine baksin önce sonra konussun. bu ülkeye dil uzatabilecek daha anas1n1n karn1ndan dogmadi.valla gelmezse t1n t1n yani. çok da umrumuzdayd1 system gelicekmis de falanm1s da filanm1s. biz bütün sistemlerden b1km1s1z down olsa nolur up olsa nolur.seceresi kaç fersaht1r bu grubun.koca bi s1f1r. kral faruun oglan1 olsa nolur?t1rrr111ssss!
Bu konunun tüm mesajları