ya bu adamlar bilgisiz, cahil. 7, 13, 666 ha. bu rakamlar islamiyette de anlamlı adledilir. ne olacak yani müslümanlarda mı satanist? keçi kutsalmış onlara göre. bunların bi "da vinci şifresi"ni okuması gerek. keçi eski yunanda bereket tanrısı. ne ilgisi var doğaya tapınma ile satanistliğin. satanistlik, aslında çok eskiden hristiyan karşıtı insanlara (ki bunlar eski çok tanrılı doğaya tapınma dinlerine mensup) insanları lanetlemek için kullanılmış bir karalamadan kaynaklanır. ayrıca zerdüştlükte vardır kötü tanrı.