solo her şeyden önce çalınması en fazla teknik ve çalışma gerektiren olgudur. bunun zorluğundan olsa gerek. ancak dinlediğim gruplardaki sololar gayet başarılı ve güzelde açıkcası. gerçi ben overdriveda atılan sololardan pek haz almam ancak takdir ederim. daha farklı gruplar dinleyin biraz mtv-deramin dışına çıkın. araştırın edin.. görüceksinizki gerçekten çok aşmış sololar barındıran gruplar var..