solonun devri gecmez!
şaka bir yana herşey tadında oldugunda güzel oluyor. bu işi en tadında bırakan adamlara ornek olarak brian may ve rahmetli george harrisonu ornet veririm ozellikle. cünkü ikisi de şarkının zirve noktasını belirlerdi. ama tabi yerini bularak yapmak lazım herseyi. mesela immigrant song da solo yok ve bence bu isabetli bi seçim. belkide şarkının büyüsünü bile bozabilirdi ama deep purple highway starı solosu olmadan hayal edemiyorum. o yüzden zamanın dışında düşünüp atacağımız solonun orda olup olmamasının şarkımıza neler katacağını hesaplamalıyız bence.
tabi çok fanatik olursak. sözler soloların arasındaki zaman kayıplarıdır bile diyebiliriz o ayrı, ona da saygımız sonsuz :)