rock müzikte solonun dewri geçtimi geçmedimi mewzusu.
bence geçmedi bu dewir.sadce geçici bi maymun iştahlılık sözkonusu..piyasadaki yapımcılara we wesairelere bakacak olursak tabi ki hepsi kendi derdinde we popüler olanı yapma derdinde..kendi dertlerine yansınlar:)herşey amacına ulaşıcaktır.muhaha..metalica nın sololarını dinleyip kendinden geçenler de biz değilmiyiz..adamlar yeterki tatmin edici notaları biraraya getirsinler,hepsinin dinleyicisi bulunacaktır nasılsa..