Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DİNLEDİĞİNİZDE İÇİNİZDE CİNAYET DUYGULARINI UYANDIRAN ŞARKI VAR MI?

  • Ktulu • 20 Kasım 2005 12:32 • #489104
    Slayer - Jesus Saves, Raining blood
    Sonic Mayhem - Quake II =)
    Exhumed - Death Mask

    Birçok gore metal bazen de grindcore parçası :)

    Ama bu moda pek girdiğim söylenemez. Dikkat ettiğim tek şey insanın headbang yapıp rahatlayamadığı zamanlarda bu durumda kalması :)

    Nofx, öldürme isteği de aynı korunma, barınma, beslenme vs. şeyler gibi bi içgüdüdür. Karıncayı da öldürürsün, böceği de kediyi de köpeği de gergedanı da insanı da. Gücünün yettiği herşeyi öldürebilirsin. Tabi Allah akıl fikir vermeiş, kimsenin yaptığı yanına kalıcak değil. Bazen her insanın bu şekilde hissetmesi normaldir. Sen normal değilsen bilemem tabi bu "iyi" bi insan olduğun ya da olmadığın anlamına gelmez. En iyisi laf olsun diye konuşmamak. İnsanların muhabbetine turşu suyu sıkmamak...











    ___________________________________________________________________
    Ktulu'nun şu anda dinlediği parça:
    Cannibal Corpse - Roots Bloody Roots (Sepultura Cover)
Bu konunun tüm mesajları