arkadaşlar, selamlar uzun zamandır aradığım bi şarkı vardı bi şekilde kaydettim, fakat kimin söylediğini bilmiyorum....
http://s6.ultrashare.net/hosting/fs/e8c965251e0a2bf8/
burdan dosyayı indirip bakabilir misiniz, yaa çok güzel şarkıı
hoparlörlernizin sesini açmayı unutmayın ama.
--yabancı alternatif rock grubu
--şu sıralar klibi dream tv de bol bol dönen bir şarkı, 4 kişiler, bascıları hatun, böyle durup durup ilerleyen bir klipleri var ve bi vokal "ohoow" diyor bi "basçı hatun "wohooo" felan diyoor..
--gidişatı kurban - insanlar parçasına benzediği için tutuldum bu şarkıya, hadi gayret yaa...
--kaç gündür dream dinliyorum sırf kaydedebilmek için..(görüntü yok çünkü)