Adamları gecen sene yazın gördüm bi rock sitesinde haberleri vardı ROSTOK Rock Festivalinden davet alan ilk türk grubu ama amcalar bi garip 6 ayda bir konser veriyolar herhalde ama sağlamlarmış söylentiye göre dinleyeniniz varmı yaw mrk ettim gene haber olmuşlar...