Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eskici yeniden Taksim'e dönmüş... :)

  • okaliptus • 22 Kasım 2005 16:51 • #489253
    uzun bir dönem Eskici Taksim'de yoktu.. Geçen cumartesi Taksim'de Kemancı'ya gidiim dedim. Bi baktım Eskici orda.Yine muhteşemlerdi.Eğer kaçırdım diye üzülenler ve gerçekten eğlenmek isteyenler varsa Eskici artık her cuma Kemancı'daymış..
Bu konunun tüm mesajları