1)beatles -herşeyi başlattı
2)velvet underground -ilk defa rock'a gerçek anlamda isyanı getirdi
3)sex pistols -punk'ı ortaya çıkardı ve rock artık bir isyan müziği oldu.
4)led zeppelin -kimsenin aklına gelemeyecek bi müzik yaptı
5)david bowie -rock'ı bambaşka bi boyuta götürdü.