metallica hakkında hiçbi fikrim yok- thrashin kurucusu ya da 1 numarası olmadığı dışında-
james gitar çalıyosa n.ş.a da (0 santigrat derece- 1 atm basınç) iki tane çalışan kol lazım:)
sıkılmayın! bence metalikadan konuşmak burda başka şekilde zırvalamaktan iyidir.
ama ben sıkıldım o yüzden hadin eyvalla:)