Lars bir metal dergisine ilan verdi grup kurmak için ve o ilana James cevap verdi...Tamam farklı bakış açılarımız ortak bir noktada buluşmamızı zorlaştırıyor olabilir ama bu grubun kurulmasındaki aslan payının Lars'ta olduğu su götürmez bir gerçek...Kaldıki James (ki ben James'i Lars'tan çok severim) Lars'ın evinde kalıp gününü gün eder ve gitar çalarken ,grup ismi veya grubun katılacağı toplama albümler ,etkinlikler vs. hep Lars'ın girişimleriyle olmuştur...Eğer Lars o dergiye ilan vermeseydi ,belkide biz Metallica adlı bir grubu hiç dinleyemeyecektik...Kurulum aşamasında ikiside vardır ,ikiside aynı ortamlarda yatmışlar hatta aynı odada kaldıkları zaman aynı kızları paylaşmışlar ve sonuçta grubu beraber varetmişlerdir :))Ama bu da Lars'ın sayesinde olmuştur...İkna edebildim umarım :)