Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

EVANECENCE DE EVANESANCE KADAR İYİ BİR GRUPTUR .BİLMEYENLERE DUYURULUR!

  • hail mary • 12 Aralık 2005 02:33 • #490149
    aaaaaaaa ne biçim konuşuyosun benimle sen öyle tarbıyasızzz fenasın vallahı aaaaa....ha hatırlıyorum sen zaten küçükken gidiyodun emrah konselerine ordan kalmış herhalde aklında sarkılar,sözler falan... ay canım ne ağlamıştın bi konserini kaçırdın diye emrah ın cıcık canımmmmmm....ehuehueuehue:))))
Bu konunun tüm mesajları