Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

EVANECENCE DE EVANESANCE KADAR İYİ BİR GRUPTUR .BİLMEYENLERE DUYURULUR!

  • death_glory • 12 Aralık 2005 02:38 • #490151
    saf! o şarkı seda sayanın bi kere.
    biliyosan söyle de ibret alsınlar bilmiyosan sus da metalci sansınlar.
    ehiöhüyük
Bu konunun tüm mesajları