Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mp3 diye bişey olmasaydı ne yapardınız???

  • ordabiyerde • 16 Aralık 2005 03:11 • #490380
    Diyelim ki mp3 diye bişey hiç olmasaydı..istediğiniz anda oturdugunuz yerden dünyanın bi ucundaki grubun parcasını tak diye hem de bedavaya indiremeseydiniz ne yapardınız?Kendinize göre nasıl bi çözüm yolu uretirdiniz???
Bu konunun tüm mesajları