Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mp3 diye bişey olmasaydı ne yapardınız???

  • man_on_fire • 16 Aralık 2005 15:46 • #490431
    Gral teve izliyor olurdum..

    Mp3 diye bişey olmasa şu anda dinlediğim üziklerden habersiz bir şekilde gral teve izliyor olursum herhalde... :) çaresizlik ve bilinçsizlik bea..
Bu konunun tüm mesajları