Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mp3 diye bişey olmasaydı ne yapardınız???

  • jazzyilker • 17 Aralık 2005 00:41 • #490458
    Gral teve izliyor olurdum..

    Valla tam Türk zihniyeti...Doğru söylüyon aslında,mp3 olmasa çıkıp bizden kimsenin icat edeceği yok! Ne çıktı hazırda onu kapalım,tüketelim hatta sömürelim..Aman bişey yaratmayalım, bulmayalım, düşünüp kafa yormayalım :))
Bu konunun tüm mesajları