bence ikiside haksız.Boys anılar fuat'a dalmadan önce fuat'ın soytarılar dediğini duydum.Tam bir rezillikti açıkçası ama ne derse desin fuat ya da bi başkası kesinlikle dayak yemeyi haketmiyodu.Ne fuat nede bi başkası kesinlikle dayağı haketmez.İnsanlar üstün varlıklardır,dayak ise çoook alçakçadır..!