Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çalmak için en çok ugraştıgınız şarkı?

  • anyoneanywhere • 18 Ocak 2006 03:04 • #492415
    opeth-leper affinity
    soracak olursanız gururla söylüyorum evet calıyorum.hemde opeth le aynı metronomda eksiksiz. çok çalıştom oldu.:)banada baya şey kazandırdı gitar konusunda herkese tavsiye edilir.
Bu konunun tüm mesajları