Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çalmak için en çok ugraştıgınız şarkı?

  • grupmulanbu • 20 Nisan 2006 15:29 • #497247
    malmsteen - arpeciyos from hell(doğrusunu yazınca kabul etmiyo)

    nakaratı çaldım..araları kaldı :D yarım ses ilerden çalıyorum..kusuruma bakmayın
Bu konunun tüm mesajları