Kesinlikle Death- Flesh and the power it holds!!! Zaten tablarını görünce dumurdan dumura sürüklenmiştim; ama gitarı alıp çalmayı denediğimde Allah'a bana birkaç parmak daha vermesi için yalvarmıştım. Olmuyor kardeşim olmuyor; eh bu da chuck ile aramızdaki fark olsun dimi!!!