Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çalmak için en çok ugraştıgınız şarkı?

  • kleinkenter • 7 Haziran 2006 19:33 • #500734
    Kesinlikle Death- Flesh and the power it holds!!! Zaten tablarını görünce dumurdan dumura sürüklenmiştim; ama gitarı alıp çalmayı denediğimde Allah'a bana birkaç parmak daha vermesi için yalvarmıştım. Olmuyor kardeşim olmuyor; eh bu da chuck ile aramızdaki fark olsun dimi!!!
Bu konunun tüm mesajları