bence de lanet olsun. zaten slayer caetono veloso gibi efendi slow muzik yapıyor. cok duygusaldır. onu dinlerken gozlerim doluyor yuregime tasıyor. adam tır mı gurultu yapsın siz de yani... o zaman emir kustirica,dejan sapalova da mı gurultu yapıyorlar... size soruyorum ey cemaat-ı rock and roll selamlar elvis ....