müziklerine diyecek yok.çok farklı bir yere sahipler türk müzik tarihinde.ancak bi senedir falan biraz kırgınım kendilerine.trt2 deki bir MFÖ belgeselinde, bir kere bile yavuz çetinin adını anmamaları, kınanacak bir hareketti.
ama dediğim gibi, müziklerine diyecek yok.her biri usta...