deli misiniz yaw o dünyanın en güzel kadını ve en güzel punk ve death metal bir arada yapan kadını haksızlık etmeyin bakın ne demiş: neremi neremi heryerimi....
şaka bir tarafa bence kadın istemiştir ama satma olasılığı olmadığı için albümü basmamışlardır...