Traurige Ballade von Susi Spakowski- Ärzte'den (Beste Band der Welt) söz ve müzik Bela b. Felsenheimer. hatta dayanamıyorum sözleri yazıyorum:
SUSI SPAKOWSKINiN ÜZÜCÜ BALLADI
Susi bir kıza göre gerçekten güzel değildi,
Bu yüzden onu görenler başını çevirirdi.
Ve şimdi artık çok geç.
Susi için yapılabilecek bir şey yok
Artık çok geç
Onun için yapılabilecek bir şey yok.
Okuldaki erkeklerin gözünde
Bir pislikten daha değersizdi.
Tabi bazıları için ise sonuç için sebep.
Ve biraz nezaket için Susi her şeye izin verirdi.
Sadece biraz nezaket için
Her şeyini verirdi.
Annesi çoktan ölmüştü,
Babası ise hep meyhanede
Ve geceleri babasıyla özel olarak görüşürdü.
Ne de olsa Susi bir orospudan daha ucuzdu.
O bir orospudan daha ucuzdu.
Susi yardım dilendi.
Öğretmenlerinden ve polisten.
Ama kimse yardım etmez
İğrenilen biriysen.
Kimse yardım etmez,
Susi gibiysen.
Ve acı gittikçe büyüdü.
Bir gün Susi cesaretini topladı.
Bunun sonucunda ise
Durum şu anda olduğu hale geldi.
Bunun sonunda
Durum bu hale geldi.
Bir gece Susi babasıylayken
Önce onu yaktı sonra da tüm okulunu
Ve kendini balkondan attı.
Kendini balkondan attı.
Onun sonunda huzura kavuştuğunu düşünenler,
İncili pek iyi tanımazlar.
Hristiyanlıkta cinayet affedilmez.
Ve cehennemde Susiyi babası bekliyordu