Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sözlerini en çok begendiginiz şarkı....

  • pepperrina • 28 Ocak 2006 12:48 • #493134
    Traurige Ballade von Susi Spakowski- Ärzte'den (Beste Band der Welt) söz ve müzik Bela b. Felsenheimer. hatta dayanamıyorum sözleri yazıyorum:

    SUSI SPAKOWSKI’NiN ÜZÜCÜ BALLADI
    Susi bir kıza göre gerçekten güzel değildi,
    Bu yüzden onu görenler başını çevirirdi.
    Ve şimdi artık çok geç.
    Susi için yapılabilecek bir şey yok
    Artık çok geç…
    Onun için yapılabilecek bir şey yok.

    Okuldaki erkeklerin gözünde
    Bir pislikten daha değersizdi.
    Tabi bazıları için ise sonuç için sebep.
    Ve biraz nezaket için Susi her şeye izin verirdi.
    Sadece biraz nezaket için
    Her şeyini verirdi.

    Annesi çoktan ölmüştü,
    Babası ise hep meyhanede
    Ve geceleri babasıyla özel olarak görüşürdü.
    Ne de olsa Susi bir orospudan daha ucuzdu.
    O bir orospudan daha ucuzdu.

    Susi yardım dilendi.
    Öğretmenlerinden ve polisten.
    Ama kimse yardım etmez
    İğrenilen biriysen.
    Kimse yardım etmez,
    Susi gibiysen.

    Ve acı gittikçe büyüdü.
    Bir gün Susi cesaretini topladı.
    Bunun sonucunda ise
    Durum şu anda olduğu hale geldi.
    Bunun sonunda
    Durum bu hale geldi.

    Bir gece Susi babasıylayken
    Önce onu yaktı sonra da tüm okulunu
    Ve kendini balkondan attı.
    Kendini balkondan attı.

    Onun sonunda huzura kavuştuğunu düşünenler,
    İncili pek iyi tanımazlar.
    Hristiyanlık’ta cinayet affedilmez.
    Ve cehennemde Susi’yi babası bekliyordu…
Bu konunun tüm mesajları